Privātuma politika

Šīs Privātuma politikas mērķis ir sniegt informāciju par ekoEgles veikto fizisko personu datu apstrādi. Privātuma politika attiecas uz ekoEgles klientu, apmeklētāju, ekoEgles mārketinga aktivitāšu dalībnieku un sadarbības partneru personas datu apstrādi.

Pārzinis un tā kontaktinformācija

  • 1. Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “VIDES TEHNIKA” (turpmāk – ekoEgles), vienotās reģistrācijas Nr. 40103191846, juridiskā adrese: Čuibes iela 6, Rīga, LV-1063.
  • 2. ekoEgles kontaktinformācija ar personas datu apstrādi saistītajos jautājumos ir: ofiss@videstehnika.lv. Izmantojot šo kontaktinformāciju vai vēršoties ekoEgles juridiskajā adresē, iegūt informāciju par ekoEgles veikto personas datu apstrādi. Pieprasījumu par savu datu subjekta tiesību īstenošanu var iesniegt saskaņā ar Privātuma politikas 20. punktu.

Dokumenta piemērošanas sfēra

  • 3. Personas dati ir jebkāda informācija par identificētu vai identificējamu fizisku personu. Personas datu definīcijas, paskaidrojumi un ekoEgles apstrādāto datu kategorijas ir norādītas 1. Pielikumā.
  • 4. Privātuma politiku piemēro privātuma un personas datu aizsardzības nodrošināšanai attiecībā uz:
    • a. fiziskajām personām - klientiem un citiem ekoEgles pakalpojumu lietotājiem (tajā skaitā, potenciālajiem, bijušajiem un esošajiem) un ar tiem saistītajām trešajām personām (kontaktpersonām, maksātājiem utt);
    • b. ekoEgles uzturēto interneta vietņu un sociālo tīklu profilu apmeklētājiem, un zvanu veicējiem ekoEgles kontaktpersonai (turpmāk - Klienti).
  • 5. Privātuma politika ir attiecināma uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā un/vai vidē ekoEgles veic personas datu apstrādi: interneta vietnēs, papīra formātā, telefoniski.
  • 6. Atsevišķiem, specifiskiem datu apstrādes veidiem (piemēram, sīkdatņu izmantošanai) var tikt noteikti papildu, specifiski noteikumi, par ko Klients tiek informēts brīdī, kad ekoEgles iegūst attiecīgos datus.

Personas datu apstrādes nolūki

  • 7. ekoEgles apstrādā personas datus, lai identificētu klientu, un veikt preču piegādi. Kā arī norēķinu administrēšanai.
  • 8. Lai nepieciešamības gadījumā sniegt informāciju valsts pārvaldes iestādēm un operatīvās darbības subjektiem normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos. Kā arī darījumu apliecinošo dokumentu saglabāšanai.

Personas datu apstrādes tiesiskais pamats

  • 9. ekoEgles apstrādā Klienta personas datus, balstoties uz šādiem tiesiskajiem pamatiem:
    • a. normatīvo aktu prasību izpildei - lai izpildītu ekoEgles saistošos ārējos normatīvajos aktos noteiktu pienākumu;
    • b. saskaņā ar Klienta - datu subjekta piekrišanu;

Personas datu apstrāde

  • 10. ekoEgles rūpējas par Klientu privātumu un personas datu aizsardzību, ievēro Klientu tiesības uz personas datu apstrādes likumību saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem - Eiropas Parlamenta un padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Regula), Fizisko personu datu apstrādes likumu un citiem piemērojamajiem tiesību aktiem privātuma un datu apstrādes jomā.
  • 11. ekoEgles apstrādā Klienta datus, ņemot vērā atbilstošu tiesisko pamatu un ievērojot datu apstrādes minimizācijas un caurskatāmības principus.
  • 12. Lai pildītu savas saistības pret Jums, Datu pārzinim ir tiesības nodot Jūsu personas datus sadarbības partneriem, datu apstrādātājiem, kas veic nepieciešamo datu apstrādi mūsu uzdevumā, piemēram, grāmatvežiem, kurjerdienestiem u.c. Datu apstrādātājs ir personas datu pārzinis. Maksājumu apstrādi nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, tāpēc mūsu uzņēmums maksājumu izpildei nepieciešamos personas datus nodod platformas īpašniekam Maksekeskus AS. Pēc pieprasījuma mēs varam nodot Jūsu personas datus valsts un tiesībsargājošajām iestādēm, lai nepieciešamības gadījumā aizstāvētu savas juridiskās intereses, sastādot, iesniedzot un aizstāvot juridiskas prasības.

Personas datu aizsardzība

  • 13. ekoEgles aizsargā Klienta datus, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas, ņemot vērā pastāvošos privātuma riskus un ekoEgles saprātīgi pieejamos organizatoriskos, finansiālos un tehniskos resursus, tajā skaitā izmantojot šādus drošības pasākumus:
    • a. datu šifrēšanu, pārraidot datus (SSL šifrēšana);
    • b. ugunsmūri;
    • c. ielaušanās aizsardzības un atklāšanas programmas;
    • d. citus aizsardzības pasākumus atbilstoši aktuālajām tehnikas attīstības iespējām.

Personas datu glabāšanas ilgums

  • 14. ekoEgles glabā un apstrādā Klienta personas datus, kamēr pastāv vismaz viens no šiem kritērijiem:
    • a. kamēr kādai no pusēm pastāv juridisks pienākums datus glabāt (piemēram, saskaņā ar Grāmatvedības likumu, uzņēmumam izrakstītie rēķini jāglabā vismaz 5 gadus, u.c.);
    • b. kamēr ir spēkā Klienta piekrišana datu glabāšanai.
  • 15. Pēc tam, kad nepastāv neviens no datu apstrādes tiesiskajiem pamatiem, Klienta personas dati tiek dzēsti.

Piekļuve personas datiem un citas Klienta tiesības

  • 16. ekoEgles nodrošina Klientam visu normatīvajos aktos noteikto informāciju saistībā ar viņa datu apstrādi, kā arī nodrošina visu normatīvajos aktos noteikto datu subjekta tiesību īstenošanu.
  • 17. Klientam ir tiesības pieprasīt ekoEgles piekļuvi saviem personas datiem, kā arī pieprasīt ekoEgles veikt to papildināšanu, labošanu vai dzēšanu, izsniegt datu kopiju, iebilst pret datu apstrādi vai lūgt ierobežot datu apstrādi un nodrošināt datu pārnesamību.
  • 18. ekoEgles datu subjekta pieprasījumus izpilda ciktāl tie nenonāk pretrunā ar ekoEgles pienākumiem, kas ir uzlikti ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
  • 19. Klients var iesniegt pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu:
    • a. rakstveida formā klātienē juridiskajā adresē, uzrādot personu apliecinošu dokumentu;
    • b. elektroniskā pasta veidā, parakstot ar drošu elektronisko parakstu.
  • 20. Saņemot Klienta pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu, ekoEgles pārliecinās par Klienta identitāti, izvērtē pieprasījumu un izpilda to saskaņā ar normatīvajiem aktiem.
  • 21. Ja Klients vēlas saņemt personas datus saturošu informāciju, ekoEgles atbildi Klientam nosūta pa pastu uz viņa norādīto kontaktadresi ierakstītā vēstulē vai izsniedz personīgi, ņemot vērā Klienta norādīto atbildes saņemšanas veidu.
  • 22. Jebkādu Klienta iebildumu gadījumā Klientam ir tiesības vērsties pie ekoEgles, izmantojot šajā Privātuma politikā norādīto ekoEgles kontaktinformāciju. Pēc sūdzības vai iebildumu saņemšanas ekoEgles nekavējoties nodrošina to izskatīšanu un iespējamo trūkumu novēršanu.
  • 23. Ja Klientu neapmierina ekoEgles veiktās darbības iebildumu izskatīšanā vai iespējamo trūkumu novēršanā Klientam ir tiesības vērsties uzraudzības iestādē - Datu valsts inspekcijā.

Klienta piekrišana datu apstrādei un tiesības to atsaukt

  • 24. Klientam ir tiesības jebkurā brīdī atsaukt datu apstrādei sniegto piekrišanu tikpat vienkāršā veidā, kādā tā tika sniegta, rakstot uz ofiss@videstehnika.lv. Piekrišanas atsaukšanas gadījumā turpmāka datu apstrāde, kas balstīta uz iepriekš doto piekrišanu konkrētajam nolūkam, turpmāk netiks veikta.
  • 25. Piekrišanas atsaukums neietekmē datu apstrādes tiesiskumu, kas bija veikta laikā, kad Klienta piekrišana bija spēkā.
  • 26. Pēc Klienta piekrišanas datu apstrādei atsaukšanas ekoEgles ir tiesības apstrādāt tos Klienta datus, kuru apstrādei ir cits tiesiskais pamatojums.

Saziņa ar Klientu

  • 27. ekoEgles veic saziņu ar Klientu, izmantojot Klienta norādīto kontaktinformāciju (telefona numuru, e-pasta adresi, pasta adresi).

Mājaslapu apmeklējumi un sīkdatņu apstrāde

  • 28. ekoEgles interneta vietnēs var tikt ievietotas saites uz trešo personu interneta vietnēm, kurām ir savi lietošanas un personas datu aizsardzības noteikumi, par ko ekoEgles nenes atbildību.

Citi noteikumi

  • 29. ekoEgles ir tiesības veikt papildinājumus Privātuma politikā, padarot pieejamu Klientam ievietojot tā aktuālo versiju ekoEgles mājaslapā.
  • 30. Šī ekoEgles privātuma politikas redakcija stājas spēkā 2024.gada 24.oktobrī.

1. Pielikums ekoEgles Privātuma politikas klientiem pielikums “Datu kategorijas”

N.p.k. Datu kategorija Piemēri
1 Personas identifikācijas dati vārds, uzvārds
2 Personas kontaktinformācija adrese, telefona numurs, e-pasta adrese
3 Personas kontaktpersonu dati kontaktpersonas vārds, uzvārds, e-pasta adrese, telefona numurs
4 Preces pirkuma un piegādes dati preces nosaukums, preces kods, pirkuma datums, pavadzīmes numurs, preces saņemšanas veids, preces cena, apmaksas veids, čeka informācija, informācija par izvēlēto pirkumu sarakstu, preces piegādes adrese, piegādes laiks
5 Norēķinu dati apmaksas veids (pilnas summas maksājums) norēķinu sistēmas konta numurs, bankas konta numurs, rēķina numurs, datums, summa, rēķina saņemšanas veids, apmaksas datums, maksātājs
6 Piekrišanu* informācija klienta izteiktās piekrišanas atzīme pa tēmām, piekrišanas datums un laiks, avots
* Piekrišana - klienta brīvi, nepārprotami izteikts gribas apliecinājums, ar kuru klients atļauj apstrādāt savus personas datus atbilstoši ekoEgles sniegtajai informācijai.